Aan het laden...

Online antwoord
op al je vragen.

Mijn energiedirect.nl is je eigen omgeving waar je 24 uur per dag al je persoonlijke energiezaken regelt. Heb je een algemene vraag, selecteer dan hieronder in het menu het onderwerp waarover je een vraag hebt. Klik vervolgens stap voor stap naar je antwoord.

Bekijk de veelgestelde vragen

Contactgegegevens energiedirect.nl.

Veel wijzigingen kun je zelf doorgeven in Mijn energiedirect.nl. Ook geven we online informatie bij de Veelgestelde vragen. Kom je er niet uit, dan kun je op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Heb je een vraag, of wil je klant worden?

Bel 0900-3347328

(€ 0,70 per gesprek, plus je gebruikelijke belkosten), ma t/m vr 9.00 - 17.00

Overstapservice

Voor vragen of wijzigingen over je nieuwe energiecontract neem je contact op met onze overstapservice. Bel 0900 – 3347328 (€ 0,70 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten, ma t/m vrij 09.00-17.00 uur).

Vragen of klachten

Laat het ons weten als je een vraag of klacht hebt. Ga naar ons contactformulier.

Stel je vraag via facebook of twitter

Stel je vraag aan ons webcareteam via Twitter of Facebook. Ons webcareteam staat voor je klaar op maandag tot en met vrijdag van 9.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur.