Opzeggen

Wil je je contract bij energiedirect.nl opzeggen? Dat vinden we jammer! Maar natuurlijk helpen we je daarbij. Je zegt je contract op met 1 telefoontje. Soms betaal je voor opzeggen een opzegvergoeding. Controleer daarom eerst de einddatum van je contract. Deze vind je op je energiecontract.

Twijfel je nog? We vergelijken graag samen met jou het aanbod van een andere leverancier met onze scherpe deal voor vaste klanten. Bel 0900-3347328 (alleen gebruikelijke belkosten).

Als je energiedirect.nl niet mee kunt nemen naar je nieuwe adres, bijvoorbeeld als je naar een verzorgingstehuis gaat of gaat emigreren, dan beëindigen we je overeenkomst op de dag dat je verhuist. Ook dan kun je ons bellen.


Annuleren

Je bent net klant geworden bij energiedirect.nl, maar je wilt je contract toch annuleren. Dat kan. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen na het ontvangen van je contractbevestiging. 

Lees meer over het annuleren van je contract.

Vraag & antwoord.

Kom je er zelf echt niet uit?
Neem contact met ons op.