Aan het laden...
Sinds 2002 altijd voordelige energie voor jou.

Het laatste energienieuws vind je hier

Goed resultaat in Nationale CQ-test.
11 Nov 2013

Goed resultaat in Nationale CQ-test.


4e plaats voor onze klantenservice.

Wie mag zich de beste klantadviseur van Nederland noemen? Daar draaide het om op zaterdag 2 november tijdens de derde editie van de Nationale CQ-test. De deelnemers werden flink op de proef gesteld tijdens de quiz gepresenteerd door Eddy Zoëy in de Endemol studio’s in Amsterdam. De klantenservice van energiedirect.nl eindigde op een mooie 4e plaats. Het team van VGZ werd de winnaar.

Onmisbaar.

Dagelijks zijn er in Nederland meer dan 200.000 klantadviseurs aan het werk die zich bezighouden met het oplossen van vragen, het helpen en adviseren van klanten. Jaarlijks handelen ze meer dan 1 miljard telefoontjes en het veelvoudige aan e-mails af. Onmisbare medewerkers dus!

Positieve boost.

Contact leggen met klanten en contact onderhouden, daar gaat het om in de Nationale CQ-test (‘CQ’ staat voor Contact Quotiënt). In 5 speelrondes, onder leiding van Eddy Zoëy, kwamen allerlei actuele thema’s uit de branche aan bod en werden de competenties en vaardigheden van de klantadviseurs gemeten. Een pittige maar ook leuke test, die klantadviseurs de positieve aandacht geeft die zij verdienen. In totaal streden 1.000 contactcentermedewerkers van 40 bedrijven fanatiek om de titel ‘Beste klantadviseur van het Jaar’. Natuurlijk luidkeels aangemoedigd door managers en directieleden.

Trots!

Onze klantenservice eindigde op een mooie 4e plaats. Een goed resultaat waar we trots op zijn. Maar we blijven ook het komende jaar aan onze vaardigheden schaven. Want volgend jaar hopen we natuurlijk als winnaar uit de test te komen!


Terug naar het nieuwsoverzicht