Aan het laden...
Sinds 2002 altijd voordelige energie voor jou.

Het laatste energienieuws vind je hier

12 Dec 2016

Energiedirect.nl lanceert unieke digitale buitenreclame-campagne.


Energieleverancier energiedirect.nl laat zien dat de kracht van digitale buitenreclame zit in de mogelijkheid bewegende content eenvoudig aan te passen aan allerlei uiteenlopende omstandigheden. Als allereerste adverteerder produceerde het speciaal voor het digitale netwerk van JCDecaux 9 verschillende uitingen die zich aanpassen aan tijd, locatie en weersomstandigheden. Op deze manier wordt de boodschap afhankelijk van diverse variabelen nog relevanter gemaakt.

“Met deze campagne kiezen we er bewust voor om traditionele buitenreclame los te laten en te kijken naar de mogelijkheden die de techniek ons biedt”, aldus Jorrit Pijlman, Formule Manager energiedirect.nl. “Van daaruit zijn we gaan ontwikkelen en hebben we onderscheidende content gecreëerd die past bij dit mediumtype. Hiermee bekrachtigen we onze digitale focus en merkbelofte met opvallende no-nonsense content.”

Buitenreclame-exploitant JCDecaux lanceerde afgelopen jaar als eerste Out of Home-speler in Nederland een digitaal Mupi-netwerk op A-locaties in de binnensteden van Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Reden te meer voor energiedirect.nl om dit moment aan te grijpen om haar positie als energieleverancier met een 100% digitale focus te bevestigen.


Terug naar het nieuwsoverzicht