Bij Energiedirect krijg je altijd een goede deal voor energie.
Hoe beoordelen klanten Energiedirect
Klant is konng
Onze energiecontracten.
Vast.

- Vaste lage tarieven.
- 100% groene stroom en gas.
- Eenvoudig overstappen zonder gedoe.
Variabel.

- Je bent vrij om maandelijks op te zeggen.
- 100% groene stroom en gas.
- Eenvoudig overstappen zonder gedoe.
Dynamisch.

- Gebruik energie op voordelige momenten.
- 100% groene stroom en gas.
- Je bent vrij om maandelijks op te zeggen.
Overstappen is zo gepiept.
Je ontvangt een welkomstmail. In de bijlage vind je je nieuwe energiecontract en tarievenoverzicht.
Heb je een slimme meter? We lezen je meterstanden op afstand uit. Geen slimme meter? Dan ontvang je een verzoek om je meterstanden door te geven.
De manier waarop je betaalt, blijft zoals het was. Je vindt dit ook terug in je energiecontract.
- Vanaf de ingangsdatum leveren wij je energie! Je komt dus nooit zonder te zitten.
Voordelige energietarieven.

Waarom Energiedirect als energieleverancier?
Energieverbruik is voor iedereen persoonlijk. Daarom weet jij prima zelf wat goed voor je is. En hoe jij energie wilt verbruiken. Dan is het wel zo fijn om ook zelf de touwtjes in handen te hebben. Bij Energiedirect regel je al je energiezaken helemaal zelf. Maar er is meer.
- Je hebt je energiezaken in eigen hand. Online en direct. Zo sluit je je energiecontract eenvoudig online af. Of pas je gemakkelijk zelf je termijnbedrag aan. Je verbruik check je waar en wanneer je maar wil in onze slimme Regelneef app. Zelf geregeld, goed geregeld.
- We leveren 100% groene stroom. 1 soort groene stroom zonder extra kosten. Goed voor het milieu én je portemonnee.
- Je ontvangt extra voordeel met Vriendenvoordeel. Sluit een vriend of familielid via jou een energiecontract bij ons af, dan verdienen jullie samen € 100,-. Katsjing!
Groene stroom en gas. Goed bezig!
Online klantenservice.
Chat met ons.
Regel het zelf.
Goedkope stroom en gas.
Ook handig om te weten over gas en stroom van Energiedirect.
Wanneer gaat mijn contract in?
Bij je aanmelding als nieuwe klant ontvang je een e-mail. Hierin staat de datum waarop je contract start.
Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding als klant?
Na je aanmelding ontvang je binnen 24 uur een e-mail van ons. Hierin bevestigen we je aanmelding.
Geen mail ontvangen? Neem contact met ons op. Dan kijken we met je mee.
Kan ik de startdatum van mijn contract aanpassen?
Ja, dat kan zeker! Ligt de startdatum verder dan 1 dag in de toekomst? Dan pas je de startdatum eenvoudig zelf aan in Mijn Energiedirect. Neem contact met ons op als je contract morgen start en je die datum wil aanpassen. Dan helpen we je om dit snel te regelen.
Kan ik mijn contract nog annuleren?
Soms verander je van gedachten. Daarom kun je bij ons je contract altijd annuleren binnen de bedenktijd van 14 dagen. Lees hier hoe het annuleren van je energiecontract werkt. Heb je vóór je annulering al wel energie van ons verbruikt? Dan betaal je alleen voor de geleverde energie.
Is overstappen van energieleverancier verstandig?
Als je twijfelt of het verstandig is om over te stappen, is energie vergelijken slim. Je kunt bijvoorbeeld vergelijken op prijs, duurzaamheid en service. Besluit je om over te stappen? Dan merk je er zelf vrijwel niets van. Je blijft namelijk gewoon aangesloten op het gas- en stroomnet. Lekker geregeld!
Lees hier meer over energie vergelijken.
