Energiecontract 2 jaar. Nu niet beschikbaar.

Vast energiecontract 2 jaar.

Op dit moment hebben we geen aanbod voor een vast energiecontract voor 2 jaar. Check het aanbod wat we op dit moment voor je hebben. Je regelt het makkelijk zelf online. 

De zekerheid van 2 jaar voordeel zonder poespas.

Je wilt zo min mogelijk met je energiezaken bezig zijn. Maar wel een scherpe deal. Dat is logisch. Met een vast contract voor 2 jaar heb je 2 jaar lang voordeel en geen poespas. Want zo moeilijk is het niet. Daar geloven wij in en daarmee besparen we tijd en geld voor jou. Altijd!

Zo werkt het

  • Je sluit je contract af
  • Je ontvangt de bevestiging
  • Wij regelen de overstap

  • Zekerheid van vaste tarieven.

  • 100% groene stroom.

  • Energiezaken geregeld in Regelneef app

Ook handig om te weten.

Nog vragen of op zoek naar meer info? Dat kan. Hieronder vind je een aantal antwoorden waar we onze klanten vaak mee helpen.

Bij je aanmelding als nieuwe klant ontvang je een e-mail. Hierin staat de datum waarop je contract start.

Na je aanmelding ontvang je binnen 24 uur een e-mail van ons. Hierin bevestigen we je aanmelding.

Geen mail ontvangen? Neem contact met ons op. Dan kijken we met je mee.

Ja, dat kan zeker! Ligt de startdatum verder dan 1 dag in de toekomst? Dan pas je de startdatum eenvoudig zelf aan in Mijn Energiedirect. Neem contact met ons op als je contract morgen start en je die datum wil aanpassen. Dan helpen we je om dit snel te regelen. 

Pas de startdatum van mijn contract aan

Soms verander je van gedachten. Daarom kun je bij ons je contract altijd annuleren binnen de bedenktijd van 14 dagen. Lees hier hoe het annuleren van je energiecontract werkt. Heb je vóór je annulering al wel energie van ons verbruikt? Dan betaal je alleen voor de geleverde energie.

Contract annuleren

Binnen 2 weken na het starten van de levering ontvang je de factuur van je eerste termijnbedrag. Je hebt 14 dagen de tijd om deze te betalen. Betaal je via automatische incasso? Dan zie je in Mijn Energiedirect op welke datum we het termijnbedrag afschrijven.

Bekijk mijn betaaldatum

Je termijnbedrag bestaat uit:

  • Leveringskosten voor stroom en/of gas. Heb je zonnepanelen? Dan houden we rekening met je teruglevering.
  • Vaste netbeheerkosten voor het gebruik en onderhoud van het netwerk.
  • Belastingen van de overheid (opslag duurzame energie- en klimaattransitie, energiebelasting en btw).
  • Terugleverkosten voor klanten met een vast of variabel contract en zonnepanelen.

Hoe we je termijnbedrag berekenen, hangt af van je situatie:

Nieuwe klant

Als je klant bij ons wordt, schatten we in hoeveel energie je gemiddeld per maand gaat verbruiken. Dat doen we op basis van het type huishouden (voor stroom) of type woning (voor gas). Heb je je jaarverbruik zelf doorgegeven? Dan hebben we dat verbruik meegenomen in onze berekening.

Verlenging

Als je je contract verlengt, schatten we je nieuwe jaarverbruik in op basis van je verbruik van het afgelopen jaar. Je nieuwe verbruik en de tarieven van je nieuwe contract, gebruiken we om je termijnbedrag te berekenen.

Nieuw contractjaar en verhuizing

We berekenen elk jaar je termijnbedrag opnieuw. Dan kijken we naar je verbruik van het afgelopen jaar, de energieprijzen en belastingen. Ook als je verhuist, maken we een nieuwe berekening. Hierbij kijken we naar je eerdere verbruik en je nieuwe woning.