Online hulp bij het regelen van je energiezaken.

Het is erg druk bij onze klantenservice. We snappen dat je op dit moment vragen hebt en doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Bekijk onze antwoorden op vragen over de nieuwe tarieven en de tegemoetkoming van € 190.

Stel je vraag aan onze chatbot.

  • Geen wachttijd
  • Razendsnel antwoord op je vragen
  • 24 uur per dag chatten

chat met ons

Kom je er niet uit? Dan verbindt de chatbot je door met een medewerker. Let op: het kan druk zijn in onze live chat, waardoor je misschien niet meteen geholpen wordt.

Vraag en antwoord.

We hebben de info waarmee we onze klanten vaak helpen hier overzichtelijk voor je verzameld.
1. Waar gaat je vraag over?
2. Wat is het onderwerp?

Contact met energiedirect.nl.

Op onze website vind je snel het antwoord op je vraag.
En je energiezaken regel je makkelijk zelf via Mijn energiedirect.nl, of via onze Regelneef app.
Onze medewerkers van de receptie op kantoor kunnen je vragen helaas niet beantwoorden. 
Kom je er zelf toch niet uit? Chat met ons.

 


Chatten.

Stel je vraag aan onze chatbot wanneer je maar wilt. Kom je er niet uit? Chat dan tijdens openingstijden met een medewerker. 

Let op: het kan druk zijn in onze live chat, waardoor je misschien niet gelijk geholpen wordt.

Start met chatten

Bellen.

Onze service is helemaal digitaal. Bellen of mailen is niet nodig.

Gas- of stroomstoring.

Op de website van de netbeheerders zie je of er een storing op jouw adres is.

Storing melden.

0800 - 9009

Gas- of stroomstoring melden? Bel 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer.

Heb je een klacht?

Wat je klacht ook is, je geeft hem makkelijk online door via onze chatbot.

Meer over klachten doorgeven