Online hulp bij het regelen van je
energiezaken.

Snel regelen.

Vraag en antwoord.

We hebben de info waarmee we onze klanten vaak helpen hier overzichtelijk voor je verzameld.

1. Waar gaat je vraag over?
2. Wat is het onderwerp?

Contact met energiedirect.

Op onze website vind je snel het antwoord op je vraag. Je energiezaken regel je makkelijk zelf via Mijn energiedirect of in onze Regelneef app.
Onze medewerkers van de receptie op kantoor kunnen je vragen helaas niet beantwoorden. Kom je er niet uit? Chat met ons.

Chatten.

Stel je vraag aan een medewerker via de chat. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 8.00 en 20.00 uur. En op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Buiten deze uren staat onze chatbot voor je klaar.

Start met chatten

Bellen en mailen.

Onze service is helemaal digitaal. Je kunt ons daarom niet bellen of mailen. 

Gas- of stroomstoring.

Op de website van de netbeheerders zie je of er een storing op jouw adres is.

Storing melden.

0800 - 9009

Gas- of stroomstoring melden? Bel 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer.

Heb je een klacht?