Regel zelf je energiezaken. Da's handig!
Snel regelen.
Regel 't zelf.
Actueel.
Handig.
Vraag en antwoord.
We hebben de info waarmee we onze klanten vaak helpen hier overzichtelijk voor je verzameld.
1. Waar gaat je vraag over?
2. Wat is het onderwerp?
Contact met Energiedirect.
Onze medewerkers van de receptie kunnen je vragen helaas niet beantwoorden. Gelukkig vind je online snel antwoord op je vraag. En je energiezaken regel je makkelijk in onze Regelneef app en in Mijn Energiedirect. Kom je er niet uit? Chat met ons.
Chatten.
Stel je vraag aan onze chatbot Edje. Liever met een medewerker chatten? Dat kan op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Bellen en mailen.
Onze service is helemaal digitaal. Je kunt ons daarom niet bellen of mailen.
Gas- of stroomstoring.
Op de website van de netbeheerders zie je of er een storing op jouw adres is.
Storing melden.
Gas- of stroomstoring melden? Bel 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer.
Heb je een klacht?
Wat je klacht ook is, je geeft hem makkelijk online door via de chat.