Online hulp bij het regelen van je
energiezaken.
We werken dit weekend aan een nog betere online ervaring voor onze klanten. Daarom kun je Mijn Energiedirect en de Regelneef app tijdelijk niet gebruiken. Onze klantenservice is ook gesloten. Wil je je energiezaken regelen? Na het weekend staan we weer vol energie voor je klaar!

Snel regelen.

Vraag en antwoord.

We hebben de info waarmee we onze klanten vaak helpen hier overzichtelijk voor je verzameld.

1. Waar gaat je vraag over?
2. Wat is het onderwerp?

Contact met Energiedirect.

We werken aan een nog betere online ervaring voor onze klanten. Daarom is onze klantenservice tijdelijk gesloten. Heb je een vraag? Na het weekend staan we weer vol energie voor je klaar.

Onze medewerkers van de receptie kunnen je vragen helaas niet beantwoorden.

Chatten.

Stel je vraag aan een medewerker via de chat. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 8.00 en 20.00 uur. En op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Buiten deze uren staat onze chatbot Eddie voor je klaar.

Start met chatten

Bellen en mailen.

Onze service is helemaal digitaal. Je kunt ons daarom niet bellen of mailen. 

Gas- of stroomstoring.

Op de website van de netbeheerders zie je of er een storing op jouw adres is.

Storing melden.

0800 - 9009

Gas- of stroomstoring melden? Bel 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer.