Aan het laden...
Sinds 2002 altijd voordelige energie voor jou.

Klantenservice

Hier helpen we de meeste klanten mee.

Wanneer krijg ik mijn jaarrekening?

Ieder jaar krijgt u van ons uw jaarrekening. U ontvangt een e-mail als uw jaarrekening online voor u klaarstaat.

Wanneer krijg ik een verzoek om mijn meterstanden door te geven?

Ieder jaar vragen we u om uw meterstanden aan ons door te geven voor de jaarrekening. Ook vragen we naar uw meterstanden als u een nieuwe klant bent, als u verhuist en als u uw termijnbedrag opnieuw wilt (laten) berekenen.

Heeft u een slimme meter, maar krijgt u toch een verzoek? Dan is het ons niet gelukt om uw meterstanden op afstand uit te lezen en vragen we u dit zelf aan ons door te geven.

Hoe verleng ik mijn contract?

Vanaf 1 maand voordat uw contract afloopt, verlengt u uw contract eenvoudig zelf via Mijn energiedirect.nl. Vanaf 3 maanden voordat uw contract afloopt, vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice.

Mijn contract verlengen

Wanneer krijg ik mijn tegoed?

Op de jaar- of eindrekening staat wanneer we het tegoed aan u uitbetalen. Het is helaas niet mogelijk om uw tegoed eerder uitbetaald te krijgen.

Hoe weet ik of mijn betaling verwerkt is?

In het betalingsoverzicht in Mijn energiedirect.nl ziet u of uw betaling is verwerkt. Maakt u het bedrag op uw factuur zelf aan ons over, dan kan het 3 werkdagen duren voordat we de betaling hebben verwerkt.

Mijn betalingsoverzicht bekijken

Heb je een andere vraag?

Neem dan contact met ons op.