Online hulp bij het regelen van je energiezaken.

Het is erg druk bij onze klantenservice. De wachttijden zijn daardoor lang. Heb je vragen over je nieuwe tarieven of over Prinsjesdag? Bekijk onze antwoorden op veelgestelde vragen.  

Chat met ons.

Stel je vraag aan onze chatbot wanneer je maar wilt. 

  • Geen wachttijd
  • Razendsnel antwoord op je vragen
  • 24 uur per dag chatten

chat met ons

Kom je er niet uit? Dan verbindt de chatbot je door met een medewerker. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 8.00 en 20.00 uur. En op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur. 
Let op: het kan druk zijn in onze live chat, waardoor je misschien niet meteen geholpen wordt.

Vraag en antwoord.

We hebben de info waarmee we onze klanten vaak helpen hier overzichtelijk voor je verzameld.
1. Waar gaat je vraag over?
2. Wat is het onderwerp?

Contact met energiedirect.nl.

Onze service is helemaal digitaal. Op onze website vind je snel het antwoord op je vraag.
En je energiezaken regel je makkelijk zelf via Mijn energiedirect.nl, of via onze Regelneef app.
Kom je er zelf toch niet uit? Chat met ons.

 


Chatten.

Stel je vraag aan onze chatbot wanneer je maar wilt. Kom je er niet uit? Chat dan tijdens openingstijden met een medewerker. 

Heb je een klacht over de termijn waarbinnen wij je hebben geïnformeerd over de verhoging van je variabele tarieven per 1 oktober? Geef deze door via klachten@energiedirect.nl.

Let op: het kan druk zijn in onze live chat, waardoor je misschien niet gelijk geholpen wordt.

Start met chatten

Bellen.

Onze service is helemaal digitaal. Bellen of mailen is niet nodig.