Inloggen bij energiedirect.
Regel 't zelf.

In Mijn energiedirect en de Regelneef app regel je al je energiezaken makkelijk zelf online. 

Heb je nog geen account of gaat er iets mis bij inloggen? Op deze pagina vind je de mogelijke oorzaken en oplossingen.

Check je inloggegevens.

Om in te loggen heb je het e-mailadres nodig waarmee je bij ons bent aangemeld. En een wachtwoord. Supersimpel. 
Toch gaat het soms mis met inloggen. Staat er dat de combinatie van je inloggegevens niet juist is? Dit kun je doen:

  •  Klik bij het inloggen op het oogje om te kijken of je wachtwoord klopt.
  •  Check of Caps Lock aanstaat en of je misschien een spatie hebt geplaatst.

Verbindingen en updates.

Je hebt natuurlijk internet nodig om in te loggen. Check voor de zekerheid of je verbonden bent. Lukt inloggen daarna nog steeds niet, loop deze tips even na:

  • Verwijder de cookies en je geschiedenis in je browser. Googel op ‘verwijder cookies’ en lees hoe je dat bij jouw browser doet. Accepteer daarna opnieuw de cookies.
  • Update je browser. Check of je de laatste versie gebruikt. Googel op ‘browser updaten’ om te zien welke versie je hebt en hoe je kunt updaten als dat nodig is. 
 

Ook handig om te weten over inloggen.

Nog vragen of op zoek naar meer info over inloggen? Hier vind je antwoorden waar we onze klanten vaak mee helpen.