Inloggen bij energiedirect.nl.

Regel 't zelf.

Fijn dat je wil inloggen in Mijn energiedirect.nl. Hier regel je al je energiezaken makkelijk zelf online. Da’s handig!

Hulp bij het inloggen.

Lukt het je niet om in te loggen in Mijn energiedirect.nl? We helpen je.

Probeer deze tips.

  • Vul het e-mailadres in dat gekoppeld is aan je account.
  • Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan.
  • Vul je huidige inloggegevens handmatig in. Misschien staan je oude inloggegevens nog automatisch opgeslagen en dan lukt inloggen niet.
  • Verwijder de cookies en tijdelijke internetbestanden in je browser.
  • Ben je langer dan 3 maanden geen klant meer bij ons? Dan kun je niet meer inloggen. 

Inloggen met meerdere klantnummers.

Heb je meerdere klantnummers in 1 account en wil je inloggen met hetzelfde e-mailadres? We snappen dat dat handig is. Goed nieuws: het kan. We moeten dan wel eerst je klantnummers aan elkaar koppelen. Neem contact met ons op, dan regelen we het voor je.

Ken je de Regelneef-app al?

In onze mobiele app Regelneef regel je al je energiezaken zo vanuit je broekzak. Check je energieverbruik en zie je of termijnbedrag nog matcht met je verbruik. Is dat niet zo, dan pas je het eenvoudig aan. Heb je een vraag, dan kom je via de chat snel in contact met onze collega's. Om in te loggen in Regelneef gebruik je dezelfde inloggegevens als in Mijn energiedirect.nl. Handig toch? Check Regelneef app.

Ook handig om te weten over inloggen.

Nog vragen of op zoek naar meer info over inloggen bij energiedirect.nl? Hier vind je antwoorden waar we onze klanten vaak mee helpen.

Je wachtwoord wijzig je makkelijk zelf in Mijn energiedirect. Log eerst in met het wachtwoord dat je nu gebruikt.

Mijn wachtwoord wijzigen

Gebruik je de app? ga naar ‘persoonlijke gegevens’ en pas je wachtwoord aan.

We werken dag in dag uit aan het verbeteren van onze klantenservice. Soms is Mijn energiedirect.nl daarom even niet bereikbaar. We vragen je dan om later terug te komen. Zie je die melding niet? Probeer onze tips:

  • Heb je een pop-up blocker? Schakel die dan uit.
  • Gebruik de meest recente browser versie.