Duidelijk.
Als je je meterstanden eerder aan ons door hebt gegeven, ben je waarschijnlijk gewend om dit met een opnamekenmerk te doen. Goed nieuws: je hebt voortaan geen opnamekenmerk meer nodig.
Dat klinkt inderdaad een beetje tegenstrijdig. Maar als het ons 7 dagen achter elkaar niet lukt om via je slimme meter je meterstanden uit te lezen, dan vragen we je om ze zelf even door te geven.
Dit kan er aan de hand zijn:
Hebben we je meterstanden nodig voor je jaar- of eindrekening, omdat je een nieuwe klant bent of omdat je verhuist? Geef dan je meterstanden eenvoudig online aan ons door.
Je hoeft je meterstanden alleen door te geven als we daarom gevraagd hebben en je hebt voortaan geen opnamekenmerk meer nodig. Handig!
Je hoeft niets te doen. Zodra je nieuwe meterstanden aan ons doorgeeft, passen we de meterstanden in je persoonlijke account aan. Voor de berekening van je jaar- of eindrekening gebruiken we de juiste meterstanden.
Wij vragen je om je meterstanden door te geven als:
Je krijgt van ons een e-mail wanneer het tijd is om je meterstanden door te geven. Tot die tijd hoef je zelf niets te doen.
Per ongeluk de verkeerde meterstanden ingevuld? Of kreeg je een foutmelding bij het doorgeven van je meterstanden? Neem online contact met ons op. Dan helpen we je verder.