Aan het laden...
Sinds 2002 altijd voordelige energie voor jou.

Energiedirect.nl Blog.

Energiedirect.nl houdt van voordeel. Jij ook?

Met onze tips haal jij gemakkelijk alles uit je budget. Zo heb je altijd grip op je kosten.
Reacties, suggesties, likes? Graag!



“Geen gedoe maar wel korting. Daar houd ik van!”
10 Apr 2017

“Geen gedoe maar wel korting. Daar houd ik van!”


Eric de Jong is blij. Blij met onze gratis app Tankey en het voordeel dat hij bij iedere tankbeurt krijgt. “Ik heb de app nu ongeveer drie weken en het werkt prima. Vooral voor mijn portemonnee. Ik rijd veel kilometers en tank zeker 1 keer per week. Ik bespaar dus snel een flink bedrag.“

Lees het volledige bericht
22 Jan 2017

Word een Groene Superheld : 5 tips


De wereld kan best nog wel wat Groene Superhelden gebruiken. En ja, ook jij kunt er een worden! Daar hoef je echt geen geitenwollen sokken voor te dragen of een windmolen voor in je tuin te zetten. Het is eigenlijk heel simpel. Iedereen kan het worden. En hoe meer hoe beter! Met onze tips staat niets jouw groene heldenstatus nog in de weg.

Lees het volledige bericht
Word een Groene Superheld : 5 tips
Lekker direct aanbod PSV fans: Nieuw contract. Nieuw Shirt. Zo doen we dat.
29 Jun 2016

Lekker direct aanbod PSV fans: Nieuw contract. Nieuw Shirt. Zo doen we dat.


Zonder omwegen en doelgericht. Daar houden wij van. Sluit je een nieuw contract bij energiedirect.nl dan ontvang je gratis het nieuwe shirt van PSV. Razendsnel zelf online geregeld. Zo moeilijk is het niet.

Lees het volledige bericht
20 Jul 2016

Vijf coole tips bij tropische temperaturen.


Het wordt heet. En daar zijn wij heel blij mee. Om er voor te zorgen dat jij tijdens deze hete dagen ook blij blijft, hebben we vijf tips om cool te blijven voor jou op een rijtje gezet

Lees het volledige bericht
Vijf coole tips bij tropische temperaturen.
Klanten vertellen. Wij luisteren.
10 Apr 2016

Klanten vertellen. Wij luisteren.


Bij ons ben je als vaste klant net zo belangrijk als een nieuwe klant. Wij werken dan ook iedere dag aan het verbeteren van onze diensten. Tevreden klanten zijn nu eenmaal ons doel en daar worden wij blij van. We horen graag je mening.

Lees het volledige bericht