Regelen we.
Soms verandert er iets. De volgende gegevens kun je makkelijk wijzigen in Mijn energiedirect.nl:
Wil je je contract op een andere naam zetten? Dat kan:
Neem contact met ons op. Dan regelen we het voor je.
Dit kan je allemaal zelf aanpassen in Mijn energiedirect.nl:
Wil je andere gegevens wijzigen, zoals de naam op het contract? Neem dan contact met ons op. Dan regelen we het voor je.
Ja dat kan. In deze situaties:
Neem contact met ons op. Dan regelen we het meteen voor je!
Je wachtwoord wijzig je makkelijk zelf in Mijn energiedirect. Log eerst in met het wachtwoord dat je nu gebruikt.
Gebruik je de app? ga naar ‘persoonlijke gegevens’ en pas je wachtwoord aan.
In Mijn energiedirect.nl of onze Regelneef app pas je makkelijk en snel zelf je rekeningnummer aan.
Neem contact met ons op, dan controleren wij je adres. Houd het meternummer van je stroom- en/of gasmeter bij de hand. Je vindt dit nummer op de meter bij de streepjescode. Het begint met No of Nr.
Bij energiedirect.nl betaal je via automatische incasso. Wel zo handig. Betaal je nu nog handmatig? Stap dan over op automatische incasso. Je regelt het eenvoudig zelf in Mijn energiedirect.nl.
Liever handmatig betalen? Dat kan. Dan betaal je wel € 3 per factuur aan service- en administratiekosten (van 1 juli t/m 31 december 2022 betaal je € 2,70 per factuur door de btw-verlaging). Neem contact met ons op, dan regelen we het voor je.
Ga je verhuizen en heb je (tijdelijk) 2 adressen? Meld een extra adres dan aan bij het doorgeven van je verhuizing
Wil je om een andere reden een extra adres aanmelden? Neem hiervoor contact met ons op. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Wil je stroom of gas toevoegen aan je contract? Dat regel je makkelijk en snel zelf online in Mijn energiedirect.nl.
Als je klant bij ons bent, dan mogen we je telefonisch benaderen. Dat mogen we doen tot 3 jaar na afloop van je contract. Wil je dat niet (meer)? Neem dan contact met ons op.
Ben je geen klant bij ons of ben je al meer dan 3 jaar geen klant meer? Dan mag je alleen gebeld worden als je daar in het verleden expliciet toestemming voor hebt gegeven. Je kunt bij de partij die jou benadert, navragen hoe en wanneer je daar toestemming voor hebt gegeven. Deze regels staan in de Telecomwet. Deze wet vervangt sinds 1 juli 2021 het Bel-me-niet-register.