Je energie verhuizen of gegevens aanpassen?

Regelen we.

Verhuizing of andere wijziging doorgeven.

Wil je een wijziging doorgeven? Dat is bij energiedirect.nl zo gepiept. Pas je gegevens zelf makkelijk online aan. Bijvoorbeeld bij een verhuizing. Je energie verhuist gewoon mee. Daar zorgen wij voor.

Wij verhuizen je energiezaken.

Ga je verhuizen? Voor een goede start in je nieuwe huis wil je dat stroom en gas goed geregeld zijn. Logisch! En daar helpen we je graag mee.

Deze gegevens pas je eenvoudig online aan.

Soms verandert er iets. De volgende gegevens kun je makkelijk wijzigen in Mijn energiedirect.nl:

  • Je contactgegevens: je telefoonnummer, e-mailadres en postadres.
  • Je betaalgegevens: je rekeningnummer en de betaaldatum.
  • Je e-mailvoorkeuren: welke e-mails je wel én niet van ons wil ontvangen.
  • Je instellingen voor verbruik: de toestemming om je slimme meter uit te lezen.

Je wachtwoord wijzigen.

In Mijn energiedirect.nl wijzig je je wachtwoord makkelijk zelf. Log eerst in met het wachtwoord dat je nu gebruikt. Lees meer tips over inloggen.

Contract op een andere naam zetten.

Wil je je contract op een andere naam zetten? Dat kan:

  • Als bij een overlijden de partner het contract wil overnemen.
  • Bij een naamsverandering door een huwelijk of echtscheiding. Als het contract op jouw naam staat, kunnen we de achternaam op het contract veranderen.
  • Bij het terugvragen van de btw op je zonnepanelen. Als de naam van je partner op de factuur staat en die van jou op het energiecontract. Of andersom. We hebben wel een schriftelijke bevestiging nodig om dit aan te passen. Hierin moeten we de naam, voorletters, geboortedatum en handtekening van de oude en de nieuwe contractant staan.

Neem contact met ons op. Dan regelen we het voor je.

Ook handig om te weten over gegevens wijzigen.

Nog vragen of op zoek naar meer info over het wijzigen van je gegevens? Hier vind je antwoorden waarmee we onze klanten vaak helpen.