Je energie verhuizen.Zo werkt het.
Geef gemakkelijk je verhuizing door.
Je energiecontract verhuizen in 3 stappen.
- Geef je verhuizing door in Mijn Energiedirect. We nemen je stap voor stap mee.
- Je krijgt een e-mail als we de meterstanden van je oude en nieuwe adres nodig hebben. Slimme meter? Dan lezen we ze automatisch uit.
- Je ontvangt van de eindrekening van je oude adres. We geven je een seintje per e-mail als ie klaarstaat.
Verloopt je verhuizing net wat anders?
Meer over je contract bij verhuizen.
Energiecontract op 2 adressen.
Geef je verhuizing door in Mijn Energiedirect.
- In een paar minuten online geregeld.
- Al tot 3 maanden voor je verhuizing.
- Wij regelen de rest.

Ook handig om te weten over het verhuizen van je energie.
Hoe geef ik mijn verhuizing door?
Verhuizen is al druk genoeg. Daarom maken we het verhuizen van je energiecontract makkelijk. In Mijn Energiedirect nemen we je stap voor stap mee om je verhuizing door te geven. Doe dit uiterlijk 1 dag voor de sleuteloverdracht. Dan zorgen we dat je energietarief gewoon met je meeverhuist.
Heb je een dynamisch contract? Dan controleren we of je nieuwe adres werkende slimme meters heeft. Als dat niet zo is, zetten we je contract om naar een variabel contract.Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik tijdens mijn verhuizing op 2 adressen stroom en gas geleverd krijgen?
Ja, dat kan. In Mijn Energiedirect geef je de datum door van de sleuteloverdracht van je huidige en je nieuwe adres. Je huidige scherpe deal geldt dan automatisch voor beide adressen. Wel zo fijn!
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik mijn verhuizing doorgeven na de sleuteloverdracht?
Ja, dat kan. Helaas kun je geen verhuisdatum in het verleden doorgeven. Als je vandaag je verhuizing doorgeeft, gaat op zijn vroegst morgen je energiecontract over naar je nieuwe adres.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Verandert mijn termijnbedrag als ik ga verhuizen?
In je nieuwe huis ga je misschien meer of minder verbruiken. Daarom berekenen we je termijnbedrag opnieuw. Als je je verhuizing doorgeeft, zie je direct wat je nieuwe termijnbedrag is. Dit pas je zelf makkelijk aan in Mijn Energiedirect of de Regelneef app.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik mijn contract tijdelijk stopzetten?
Nee, dat kan helaas niet. Heb je tijdelijk geen energiecontract nodig? Neem contact met ons op. Dan kijken we samen of er een oplossing is.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik verhuizen naar een adres waar alleen stroom is, terwijl ik nu ook gas heb?
Ja hoor! Bij het doorgeven van je nieuwe adres, zien we dat daar alleen stroom is. Als je bent verhuisd, passen we dit meteen aan in je energiecontract.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Hoe pas ik mijn verhuisdatum aan?
Verhuizingen zijn soms onvoorspelbaar. Ga je toch later of eerder verhuizen? Geen probleem. Je verhuisdatum pas je makkelijk en snel zelf aan in Mijn Energiedirect.
Heeft dit antwoord je geholpen?
