Aan het laden...
Sinds 2002 altijd voordelige energie voor jou.

Opzeggen

Als u verhuist en wij kunnen niet met u meeverhuizen, omdat u gaat emigreren, samenwonen of naar een verzorgingstehuis gaat, geef dan uw verhuizing aan ons door. Wij beëindigen uw overeenkomst op de dag dat u verhuist.

Overweegt u om over te stappen naar een andere leverancier? Dat vinden we jammer. U zegt uw contract op met 1 telefoontje. Soms betaalt u hiervoor een opzegvergoeding.

Vraag en antwoord

Hoe geef ik een overlijden door?

Gecondoleerd met het overlijden van uw dierbare. We wensen u veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Heeft u vragen over het energiecontract van de overledene? Neem daarvoor telefonisch contact op met onze klantenservice. We kijken samen met u naar de mogelijkheden en maken alles direct in orde.

Hoe zeg ik mijn contract op?

Jammer dat u overweegt om op te zeggen. U kunt uw contract opzeggen via: 0900-3347328 (u betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten).

Soms betaalt u hiervoor een opzegvergoeding.

Stapt u over naar een andere leverancier, dan zegt uw nieuwe energieleverancier het contract voor u op.

Kan ik de einddatum van mijn contract aanpassen?

Dat kan alleen als u nog niet bent aangemeld bij een nieuwe energieleverancier. U past de einddatum van uw contract eenvoudig zelf aan in Mijn energiedirect.nl. De nieuwe datum moet minimaal 2 werkdagen in de toekomst liggen.

Heeft u zich al aangemeld bij een nieuwe leverancier en wilt u de einddatum aanpassen? Dan kan dat alleen via uw nieuwe leverancier.

De einddatum van mijn contract aanpassen

Moet ik mijn contract opzeggen als ik overstap naar een andere energieleverancier?

Nee, u hoeft uw contract niet zelf bij ons op te zeggen. Dat doet uw nieuwe energieleverancier voor u.
Wij vinden het jammer als u overstapt. Twijfelt u nog? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0900-3347328 (u betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten) voor een persoonlijk aanbod.

Waarom krijg ik een aanmeldbevestiging terwijl ik me niet heb aangemeld?

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Neem contact op met onze klantenservice, dan maken we het direct voor u in orde. Excuses voor het ongemak.

Wat is de status van mijn opzegging?

Als u uw contract opzegt krijgt u binnen 24 uur een bevestiging per e-mail. In de bevestiging staat vanaf welke datum we stoppen met het leveren van stroom en/of gas.

Wat moet ik doen als mijn contract is beëindigd terwijl ik niet heb opgezegd?

Vervelend dat uw contract onterecht beëindigd is. Neem contact op met onze klantenservice, dan maken we het direct in orde. Excuses voor het ongemak.

Wat is de einddatum van mijn contract?

In Mijn energiedirect.nl vindt u alle informatie over uw contract. Ook de einddatum van uw contract vindt u daar terug.

Naar Mijn energiedirect.nl

Wilt u weten of uw contract nog past bij uw verbruik, of wilt u uw contract vergelijken met een aanbod van een andere energieleverancier? Neem contact op met onze klantenservice via 0900-3347328 (u betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten). Wij helpen u graag.

Heeft u een andere vraag? Stel uw vraag aan ons.