Duidelijk.
Wil je weten hoe je betalingen ervoor staan? In Mijn energiedirect.nl heb je altijd inzicht in je facturen. Je ziet precies wat je al betaald hebt en wat er nog openstaat. Hier kun je ook direct betalen via een iDeal-betaallink. Da’s handig!
Het kan gebeuren dat betalen even niet lukt. Misschien ben je geholpen met een betalingsregeling. Die kun je aanvragen als:
Geldt dit voor jou? Dan vraag je de betalingsregeling eenvoudig zelf aan in Mijn energiedirect.nl. Let op: je ziet deze optie alleen als je aan bovenstaande voorwaarden voldoet.
In de meeste gevallen kun je voor je termijnbedragen, jaar- of eindrekening maximaal 60 dagen uitstel aanvragen. Je moet dan wel aan een aantal voorwaarden voldoen.
Uitstel aanvragen? Chat met ons. Dan gaan we het regelen.
Dit klopt. Sinds september 2022 hebben we een nieuw rekeningnummer. Dat is NL31 BNPA 0227 7424 00. Klant bij ons? Dan hebben we je hierover een e-mail gestuurd.
Jazeker! In Mijn energiedirect.nl pas je onder ‘persoonlijke gegevens’ snel en eenvoudig de betaaldatum van je termijnbedrag aan.
Natuurlijk kan het zo zijn dat betalen even niet lukt. Een betalingsregeling kun je aanvragen als:
Geldt dit voor jou? Dan vraag je de betalingsregeling eenvoudig zelf aan in Mijn energiedirect.nl.
Nee, als je een betalingsregeling bij ons hebt, dan verandert de manier waarop je betaalt niet.
Als het ons niet is gelukt om het bedrag van een factuur af te schrijven, ontvang je een betalingsherinnering. Het bedrag van de volgende factuur schrijven we automatisch af.
Ons rekeningnummer is NL31 BNPA 0227 7424 00. Vermeld bij het betalen van een factuur altijd het betalingskenmerk en je klantnummer. Voor betalingen vanuit het buitenland heb je soms ook een BIC-code nodig. Onze BIC-code is BNPANL2A.
In je betalingsoverzicht zie je of je betaling is verwerkt. Maak je het bedrag zelf aan ons over? Dan kan het 3 werkdagen duren voordat we je betaling hebben verwerkt.