Wat nu?
Stap 4: we beëindigen je contract.
Natuurlijk hopen we dat het niet zo ver komt. Maar als je niet betaalt, kunnen we niet anders dan je levering stopzetten. Als je klant wil blijven, moet je de openstaande rekeningen en een waarborgsom van € 175,- per product betalen. Als we je contract beëindigen wordt je energie misschien afgesloten. De kosten voor het afsluiten moet je ook zelf betalen. Heb je je aangemeld voor schuldhulpverlening? Of heb jij of je huisgenoot ernstige gezondheidsrisico’s en kun je dit aantonen? We sluiten je contract nooit zomaar af. Neem contact met ons op, dan zoeken we samen een oplossing.
Lukt betalen tijdelijk niet? Dat kan gebeuren. Kom in actie, zo voorkom je onnodige kosten. Misschien ben je geholpen met het aanpassen van je betaaldatum of het aanvragen van een betalingsregeling.
Heb je grotere financiële problemen? Schakel dan hulp in van schuldhulpverlening. Je gemeente kan hierbij helpen. Wij kunnen je ook aanmelden bij je gemeente. Vul het SHV antwoordformulier in en stuur het per post naar ons toe.
Let op: kruis maar 1 optie aan. Bij meerdere kruisjes kunnen we het formulier niet in behandeling nemen. Da's zonde.
Deze websites geven meer informatie over (het voorkomen van) financiële problemen: