Alles over je energiecontract.

In een notendop.

Alles over je energiecontract heb je direct bij de hand in Mijn energiedirect.nl. Hier zie je je tarieven en of je een vast of variabel contract hebt. Lekker overzichtelijk.

Wat wil je weten over je contract?

Je contract verlengen.

Momenteel hebben we geen verlengaanbod voor je. Dat is omdat de energieprijzen nu te hoog zijn om je een goed aanbod te doen. Zodra we weer een verlengaanbod voor je hebben, vind je dat in Mijn energiedirect.nl.

De einddatum van je contract.

De einddatum van je contract vind je op het contract dat je per e-mail ontvangen hebt. Of kijk in Mijn energiedirect.nl. Daar zie je tot en met welke datum je contract loopt.

Je contract opzeggen.

Wat jammer dat je gaat. Als we iets beter kunnen doen om je te laten blijven, horen we dit graag. En natuurlijk helpen we je bij het snel en makkelijk opzeggen van je contract.

Startdatum van je contract aanpassen.

Wil je je nieuwe contract later in laten gaan? Dan passen we de startdatum aan. Geen probleem.

  • Start de levering binnen 2 dagen? Neem dan online contact met ons op. Dan helpen we je om dit te regelen.
  • Ligt de oorspronkelijke startdatum meer dan 2 dagen in de toekomst? Dan pas je de startdatum eenvoudig zelf aan in Mijn energiedirect.nl. 

Altijd een scherpe deal.

Met een energiecontract bij energiedirect.nl heb je altijd een scherpe deal en standaard groene stroom. Of je nu klant wordt of je contract verlengt. Fijn idee toch?

Omdat we vinden dat onze klanten nog meer voordeel verdienen.

Goedzitters kortingsdeals.

Met onze Goedzitters kortingsdeals zit je als klant van energiedirect.nl nóg beter. Denk aan kortingen op energiebesparende producten. Waar wacht je nog op?

Ook handig om te weten over je contract.

Nog vragen of op zoek naar meer info over je energiecontract? Hier vind je antwoorden waar we onze klanten vaak mee helpen.