Je contract verlengen.
Check in Mijn Energiedirect of er een verlengaanbod met vaste prijzen klaarstaat. Vergelijk de tarieven en verleng je contract als dat gunstig is.
Check in Mijn Energiedirect of er een verlengaanbod met vaste prijzen klaarstaat. Vergelijk de tarieven en verleng je contract als dat gunstig is.
De einddatum van je contract vind je op het contract dat je per e-mail ontvangen hebt. Of kijk in Mijn Energiedirect. Daar zie je tot en met welke datum je contract loopt.
Wat jammer dat je gaat. Als we iets beter kunnen doen om je te laten blijven, horen we dit graag. En natuurlijk helpen we je bij het snel en makkelijk opzeggen van je contract.
Wil je je nieuwe contract later in laten gaan? Dan passen we de startdatum aan. Geen probleem.
Met een energiecontract bij Energiedirect heb je altijd een scherpe deal en standaard groene stroom. Of je nu klant wordt of je contract verlengt. Fijn idee toch?
Is een vriend of familielid door jou klant geworden bij ons, dan ontvangen jullie allebei een beloning van € 25,-. Snel en makkelijk verdiend!
Een variabel tarief kan tussentijds veranderen. Omdat ze meebewegen met de energieprijzen in de markt. Een contract met variabele tarieven kun je elke maand opzeggen of aanpassen. Dynamische contracten hebben ook variabele tarieven. Maar de prijs per kWh verandert elk uur en de prijs per m³ per dag, op basis van vraag en aanbod. Dit betekent dat prijzen kunnen stijgen of dalen afhankelijk van de markt. Bij een vast contract blijven de tarieven gedurende de looptijd gelijk.
In Mijn Energiedirect staat of je een vast, variabel of dynamisch contract hebt.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Ja, dat kan! Ligt de startdatum verder dan 2 dagen in de toekomst? Dan pas je de startdatum eenvoudig zelf aan in Mijn Energiedirect. Neem contact met ons op als de levering binnen 2 dagen start. Dan helpen we je om dit snel te regelen.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Soms verander je van gedachten. Daarom kun je bij ons je contract altijd annuleren binnen de bedenktijd van 14 dagen. Lees hier hoe het annuleren van je energiecontract werkt. Heb je vóór je annulering al wel energie van ons verbruikt? Dan betaal je alleen voor de geleverde energie.
Heeft dit antwoord je geholpen?
De einddatum vind je op je energiecontract in Mijn Energiedirect. Je contract loopt tot en met de datum die je daar ziet staan.
Heb je een dynamisch contract? Dan is de looptijd altijd voor onbepaalde tijd. Je kunt je contract op ieder moment opzeggen of omzetten.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Check in Mijn Energiedirect of er een verlengaanbod met vaste prijzen klaarstaat. Vergelijk de tarieven en verleng je contract als dat gunstig is.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Na je aanmelding ontvang je binnen 24 uur een e-mail van ons. Hierin bevestigen we je aanmelding.
Geen mail ontvangen? Neem contact met ons op. Dan kijken we met je mee.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Nee, dat kan helaas niet. Heb je tijdelijk geen energiecontract nodig? Neem contact met ons op. Dan kijken we samen of er een oplossing is.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Je klantnummer is een persoonlijk nummer dat begint met 013 of 13. Het bestaat uit 9 of 10 cijfers. Je vindt je klantnummer:
Heeft dit antwoord je geholpen?
We beëindigen je contract alleen als je na meerdere herinneringen je factuur niet hebt betaald. Klopt dit volgens jou niet? Neem contact met ons op. Dan kijken we samen wat er aan de hand is of wat we kunnen doen.
Tijdelijk krap bij kas of meer informatie over incasso’s? Bekijk ons incassoproces en wat je kunt doen als betalen niet lukt.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Ja dat kan. In deze situaties:
Neem contact met ons op. Dan regelen we het meteen voor je!
Heeft dit antwoord je geholpen?
De prijzen van energie zijn de afgelopen tijd flink gestegen. We begrijpen je bezorgdheid en dat je misschien vragen hebt over wat je nu met je contract moet doen. We geven je op deze pagina meer info over de stijgende energieprijzen en wat dit betekent voor je contract.
Heeft dit antwoord je geholpen?