Aan het laden...
Sinds 2002 altijd voordelige energie voor jou.

In Mijn energiedirect.nl heeft u altijd inzicht in uw tarieven en producten.

Mijn tarieven en producten bekijken

Vraag en antwoord

Hoe stap ik over van dubbel- naar enkeltarief of andersom?

Neem voor het overstappen van dubbeltarief naar enkeltarief of andersom contact op met onze klantenservice. Noteer hiervoor uw actuele meterstanden van elektriciteit en/of van gas.

Zoek op wie uw netbeheerder is

Hoe verleng ik mijn contract?

Vanaf 1 maand voordat uw contract afloopt, verlengt u uw contract eenvoudig zelf via Mijn energiedirect.nl. Vanaf 3 maanden voordat uw contract afloopt, vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice.

Mijn contract verlengen

Past mijn contract nog bij mij?

Wilt u weten of uw contract nog past bij uw verbruik of wilt u uw contract vergelijken met een aanbod van een andere energieleverancier? Neem contact op met onze klantenservice via 0900-3347328 (€ 0,70 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten). Wij helpen u graag.

Waar vind ik de tarieven?
Wat is voordeliger voor mij, enkel- of dubbeltarief?

Dubbeltarief is voordeliger wanneer u minimaal 40% van uw stroom verbruikt tijdens de avond-, nacht- en weekenduren en op nationale feestdagen (daluren). Voor Noord-Brabant en Limburg is dit 50%. Tijdens deze daluren betaalt u een lager tarief (daltarief).

Wanneer dit tarief ingaat verschilt per provincie:

Noord-Brabant en Limburg
Normaaltarief 07.00 uur – 21.00 uur
Daltarief 21.00 uur – 07.00 uur

Overige provincies
Normaaltarief 07.00 uur – 23.00 uur
Daltarief 23.00 uur – 07.00 uur

Heeft u zonnepanelen en levert u energie terug aan het elektriciteitsnet? Ook dan is dubbeltarief voordeliger voor u.

Hoe stap ik over van dubbel- naar enkeltarief of andersom.
Wat is de einddatum van mijn contract?

In Mijn energiedirect.nl vindt u alle informatie over uw contract, zoals de looptijd en de producten die u afneemt.

Wilt u weten of uw contract nog past bij uw verbruik, of wilt u uw contract vergelijken met een aanbod van een andere energieleverancier? Neem contact op met onze klantenservice via 0900-3347328 (€ 0,70 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten). Wij helpen u graag.

Heeft u een andere vraag? Stel uw vraag aan ons.