Fijn dat je wil inloggen in Mijn energiedirect.nl. Hier regel je al je energiezaken makkelijk zelf online. Da’s handig!

Hulp bij het inloggen.

Probeer deze tips.

  • Vul het e-mailadres of de gebruikersnaam in die gekoppeld is aan je account.
  • Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan
  • Heb je je gebruikersnaam gewijzigd naar je e-mailadres? Goed bezig. Gebruik je e-mailadres om in te loggen.
  • Vul je huidige inloggegevens handmatig in. Misschien staan je oude inloggegevens nog automatisch opgeslagen en dan lukt inloggen niet.
  • Verwijder de cookies en tijdelijke internetbestanden in je browser.
  • Ben je langer dan 3 maanden geen klant meer bij ons? Dan kun je niet meer inloggen. 
 
illustratie hulp bij inloggen

Log je nog in met je gebruikersnaam?

Vanaf nu gebruik je je e-mailadres om in te loggen in Mijn energiedirect.nl. Heb je je gebruikersnaam nog niet gewijzigd naar je e-mailadres? Geen probleem. Dit regel je eenvoudig zelf door met je gebruikersnaam in te loggen. Je krijgt dan het verzoek om je e-mailadres door te geven. Zo gepiept.
afbeelding klaas met duim

Inloggen met meerdere klantnummers.

Heb je meerdere klantnummers in 1 account en wil je inloggen met hetzelfde e-mailadres? We snappen dat dat handig is. Goed nieuws: het kan. We moeten dan wel eerst je klantnummers aan elkaar koppelen. Neem contact met ons op, dan regelen we het voor je.

Ken je Regelneef app al?

In onze mobiele app Regelneef regel je al je energiezaken zo vanuit je broekzak. Check je energieverbruik en zie je of termijnbedrag nog matcht met je verbruik. Is dat niet zo, dan pas je het eenvoudig aan. Heb je een vraag, dan kom je via de chat snel in contact met onze collega's. Om in te loggen in Regelneef gebruik je dezelfde inloggegevens als in Mijn energiedirect.nl. Handig toch? Check Regelneef app.

Ook handig om te weten over inloggen.

Kom je er zelf echt niet uit?
Neem contact met ons op.

`