Energiecontract 1 jaar.
Zo geregeld.

Check je beste deal.

Waar woon je?

Hoeveel verbruik je?
kWh
m3

Vast contract van 1 jaar.

Nu is een goed moment om te kiezen voor een jaarcontract. We hebben namelijk onze vaste tarieven voor 100% groene stroom en gas verder verlaagd. Met een extra scherp tarief. En daar profiteer jij dus een heel jaar van. Je hoeft pas volgend jaar weer aan je energiecontract te denken. Da’s fijn! Interesse in de deal? Je regelt het makkelijk zelf online. Voor vragen staan we 24/7 voor je klaar.

Klantreviews.
8.2
2609 onafhankelijke beoordelingen via Klantenvertellen.nl
90% beveelt energiedirect aan

Overstappen is gepiept.

Het enige wat je hoeft te doen is het afsluiten van een nieuw energiecontract en de rest regelen wij voor je. Tijdens de overstap word je per e-mail en sms op de hoogte gehouden. Je hebt 14 dagen bedenktijd bij het overstappen van energie. Dat was ‘m.

  • Je ontvangt een welkomstmail. In de bijlage vind je je nieuwe energiecontract en tarievenoverzicht.
  • Heb je een slimme meter? We lezen je meterstanden op afstand uit. Geen slimme meter? Dan ontvang je een verzoek om je meterstanden door te geven. 
  • De manier waarop je betaalt, blijft zoals het was. Je vindt dit ook terug in je energiecontract.
  • Vanaf de ingangsdatum leveren wij je energie! Je komt dus nooit zonder te zitten.

Voordeel voor klanten.

Wij zijn blij met jou als klant! Daarom geven we onze trouwe klanten extra voordeel. Check onze Goedzitters voor mooie kortingen waarmee je nóg beter zit.

  • Korting voor jou.
  • Voordeel met kwaliteit.
  • Einde contract? Check je verlengaanbod in mijn energiedirect.

Overstappen.

We worden graag je nieuwe leverancier. Bij ons krijg je voordeel mét kwaliteit. Daar houden we van. Een scherpe prijs én goede service gaan namelijk prima hand in hand.

  • Snel en gemakkelijk online overstappen.
  • We zeggen je vorige contract op.
  • Klanten geven ons namelijk een dikke 8,2!

Ook handig om te weten over een energiecontract voor 1 jaar.

Heb je nog vragen, of op zoek naar meer informatie over ons gas en stroom aanbod? Hier vind je antwoorden waarmee we onze klanten vaak helpen.

Je tarieven staan een heel jaar vast. Je tarieven stijgen of dalen niet. Zo weet je waar je aan toe bent.

Bij je aanmelding als nieuwe klant ontvang je een e-mail. Hierin staat de datum waarop je contract start.

Na je aanmelding ontvang je binnen 24 uur een e-mail van ons. Hierin bevestigen we je aanmelding.

Geen mail ontvangen? Neem contact met ons op. Dan kijken we met je mee.

Ja, dat kan! Ligt de startdatum verder dan 2 dagen in de toekomst? Dan pas je de startdatum eenvoudig zelf aan in Mijn energiedirect. Neem contact met ons op als de levering binnen 2 dagen start. Dan helpen we je om dit snel te regelen.

Pas de startdatum van mijn contract aan

Soms verander je van gedachten. Daarom kun je bij ons je contract altijd annuleren binnen de bedenktijd van 14 dagen. Lees hier hoe het annuleren van je energiecontract werkt. Heb je vóór je annulering al wel energie van ons verbruikt? Dan betaal je alleen voor de geleverde energie.

Contract annuleren

Regelneef is beschikbaar voor alle klanten van energiedirect (met max. 1 leveringsadres).

Als je twijfelt of het verstandig is om over te stappen, is energie vergelijken slim. Je kunt bijvoorbeeld vergelijken op prijs, duurzaamheid en service. Besluit je om over te stappen? Dan merk je er zelf vrijwel niets van. Je blijft namelijk gewoon aangesloten op het gas- en stroomnet. Lekker geregeld!

Lees hier meer over energie vergelijken.

Groene stroom en gas. Bekijk je aanbod.

Bereken binnen 1 minuut welk aanbod we voor je klaar hebben staan.

Online klantenservice.

Chat met ons.

Onze klantenservice is volledig digitaal. Stel je vraag in onze chatbot. Supersnel antwoord en altijd bereikbaar. Handig!