Aan het laden...
Sinds 2002 altijd voordelige energie voor jou.

Gegevens wijzigen

Uw persoonlijke gegevens, zoals uw e-mailadres, leveringsadres en telefoonnummer kunt u altijd inzien in Mijn energiedirect.nl. Hier kunt u ook eenvoudig zelf uw gegevens aanpassen.

Gegevens inzien of wijzigen

Vraag en antwoord

Het adres op mijn contract klopt niet, hoe pas ik dat aan?

Neem contact op met onze klantenservice als het adres op uw contract niet klopt. Houd uw meternummer(s) bij de hand. Een meternummer begint meestal met No of Nr of staat op de streepjescode van uw meter.

Hoe meld ik een extra adres of product aan?

Een extra adres aanmelden

Heeft u tijdens uw verhuizing (tijdelijk) 2 adressen? Een extra adres meldt u eenvoudig aan bij het doorgeven van uw verhuizing. Wilt u om een andere reden een extra adres aanmelden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Een extra product aanmelden

In Mijn energiedirect.nl voegt u eenvoudig zelf stroom of gas toe aan uw huidige contract.

Een product toevoegen aan mijn contract

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

In Mijn energiedirect.nl wijzigt u eenvoudig zelf uw:

  • postadres
  • telefoonnummer
  • e-mailadres
  • rekeningnummer
  • betaalwijze

Mijn gegevens wijzigen

Neem voor het wijzigen van andere gegevens, zoals uw naam, contact op met onze klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?

Bij uw betaalgegevens in Mijn energiedirect.nl wijzigt u eenvoudig zelf uw rekeningnummer.

Mijn rekeningnummer wijzigen

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

U wijzigt uw wachtwoord eenvoudig zelf in Mijn energiedirect.nl

Mijn wachtwoord wijzigen

Wachtwoord vergeten? Vraag eenvoudig een nieuw wachtwoord aan.

Ik wil op een andere manier betalen, hoe pas ik dat aan?

U betaalt standaard via automatische incasso. Wilt u handmatig betalen? Dan betaalt u € 3,- per factuur aan service- en administratiekosten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wilt u overstappen naar automatische incasso? Dat regelt u eenvoudig zelf in Mijn energiedirect.nl.

Mijn betaalwijze wijzigen

Kan ik een contract op een andere naam zetten?

Dat kan alleen in geval van:

  • overlijden. De echtgenoot/-note kan dan het contract overnemen.
  • naamsverandering door echtscheiding. Een voorwaarde is dat het contract al op uw naam staat. Alleen dan kunnen wij uw achternaam op het contract veranderen.
Neem in beide gevallen telefonisch contact op met onze klantenservice.

Heeft u een andere vraag? Stel uw vraag aan ons.