Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding. In deze bevestiging staat de ingangsdatum van jouw contract.
Heb je na ontvangst van deze bevestiging de startdatum van het contract zelf nog aangepast? Dan krijg je hiervan ook een e-mail met de aangepaste startdatum.
Na je aanmelding ontvang je binnen 24 uur een aanmeldbevestiging per e-mail.
Nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Dat kan, als de originele startdatum minimaal 2 dagen in de toekomst ligt. Je past de startdatum van jouw contract eenvoudig zelf aan in Mijn energiedirect.nl.
De startdatum van mijn contract aanpassen
aanpassen
Dat kan. Je kunt jouw contract voor stroom en/of gas binnen 14 dagen nadat je de bevestiging van jouw contract hebt gekregen kosteloos annuleren. Bel naar: 0900-3347328 (je betaalt alleen jouw gebruikelijke belkosten).
Jouw termijnbedrag bestaat uit:
- De leveringskosten voor stroom en/of gas.
- Vaste netbeheerkosten voor het gebruik en onderhoud van het netwerk.
- Belastingen van de overheid (energiebelasting, opslag duurzame energie en btw). Deze dragen we af aan de netbeheerder en de overheid.
We brengen het eerste termijnbedrag binnen 2 weken na het starten van de levering in rekening. De betalingstermijn is 14 dagen. Betaal je via automatische incasso, dan zie je in Mijn energiedirect.nl op welke datum we het termijnbedrag afschrijven.
Mijn betaaldatum bekijken