Aan het laden...

Vragen?
We helpen je graag.

Volg de stappen in het online formulier. Op veel vragen vind je direct het antwoord. En staat je antwoord er niet bij, dan nemen we contact met je op.

Vul het formulier in
Of scroll omlaag
Of swipe omlaag
Kies je situatie
Kies je categorie
Wordt je vraag hieronder beantwoord?
{{$index + 1}}. {{item.Question}}

Is je vraag beantwoord?
Voorletters
Tussenvoegsel
Vul je voorletter(s) in. Vul je achternaam in.
Achternaam
Vul je achternaam in.
E-mailadres
Vul je e-mailadres in.
E-mailadres
Herhaal het e-mailadres.
Telefoonnummer
Vul je telefoonnummer in.
Postcode
Vul je postcode in.
Huisnummer
Toevoeging
Vul je postcode in. Vul je huisnummer zonder toevoeging in.
Straatnaam
Woonplaats
Vul je straatnaam in.
Vul je woonplaats in.
Stel je vraag
Vul je vraag in.
Omschrijf je klacht
Vul je klacht in.
Wat is je gewenste oplossing?
Vul je oplossing in.

Er is een fout opgetreden
Er is een fout opgetreden bij de contactaanvraag. Probeer het later nog eens.

Contactgegevens energiedirect.nl.

Veel wijzigingen kun je zelf doorgeven in Mijn energiedirect.nl. Ook geven we online informatie bij de veelgestelde vragen. Kom je er niet uit, dan kun je op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Heb je een vraag, of wil je klant worden?

Bel 0900-3347328

(€ 0,70 per gesprek, plus je gebruikelijke belkosten), ma t/m vr 9.00 - 17.00

Overstapservice

Voor vragen of wijzigingen over je nieuwe energiecontract neem je contact op met onze overstapservice. Bel 0900 – 3347328 (€ 0,70 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten, ma t/m vrij 09.00-17.00 uur).

Vragen of klachten

Laat het ons weten als je een vraag of klacht hebt. Ga naar ons contactformulier.

Stel je vraag via Facebook of Twitter

Stel je vraag aan ons webcareteam via Twitter of Facebook. Ons webcareteam staat voor je klaar op maandag tot en met vrijdag van 9.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur.