Bij energiedirect.nl vind je online antwoord op je vraag. Heb je liever telefonisch contact? Bel ons op 073-850-18-20. We zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 14.00 uur.
Lees wat de stijgende energieprijzen voor jou betekenen. In Mijn energiedirect.nl check je welk contract je hebt. Heb je een flexibel contract? Lees hier alles over variabele tarieven.

Kies hoe je contact met ons wilt.

Chat met ons.

Stel ons een vraag wanneer je maar wilt.

Kom je er met de chatbot niet uit, dan kun je tijdens openingstijden chatten met een medewerker. Op werkdagen zitten we tussen 8.00 en 20.00 uur voor je klaar. Op zaterdag zijn we bereikbaar tussen 9.00 tot 17.00 uur en op zondag van 10.00 tot 14.00 uur.

We zijn op dinsdag tot en met vrijdag tot 17.00 uur het best bereikbaar.

Telefoon.

Onze service is helemaal digitaal. Ook via ons telefoonnummer 0900 – 3347328, word je digitaal geholpen. Op onze website vind je snel het antwoord op je vraag. En je energiezaken regel je makkelijk zelf via Mijn energiedirect.nl, of via onze Regelneef app. Kom je er zelf toch niet uit? Chat met ons.

Sociale media.

Stuur een bericht via  facebook  of twitter

We zitten voor je klaar op werkdagen van 9.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. 

Let op: door drukte duurt het langer voordat je antwoord krijgt. Check de pagina over stijgende energieprijzen voor advies over je contract.

Gas- of stroomstoring.

Op de website van de netbeheerders zie je of er een storing op jouw adres is.

Storing melden.

0800 - 9009

Gas- of stroomstoring melden? Bel 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer.

Heb je een klacht?

Wat je klacht ook is, je geeft hem makkelijk online door via onze chatbot. 

Adresgegevens

Adres
Willemsplein 4
5211 AK Den Bosch

Postadres
Postbus 757
5201 AT Den Bosch

Algemene gegevens
BTW: NL810766929B01
KVK: 17146989
BANK: NL71 ABNA 062.96.39.183

energiedirect contact illustratie