Regel zelf je energiezaken. Da's handig!
Snel regelen.
Regel 't zelf.
Actueel.
Handig.
Vraag en antwoord.
We hebben de info waarmee we onze klanten vaak helpen hier overzichtelijk voor je verzameld.
1. Waar gaat je vraag over?
2. Wat is het onderwerp?
Contact met Energiedirect.
Let op, onze collega’s aan de receptie kunnen geen klantvragen beantwoorden. Gelukkig staan onze klantadviseurs online voor je klaar. Heb je een vraag? Stel ‘m gerust!
Meteen antwoord. Zonder bellen of mailen.
Heb je een vraag? Wij helpen je supersnel via de chat. Stel je vraag aan onze chatbot. Dat is snel, simpel en je krijgt meteen antwoord. Zo regel je je energiezaken waar en wanneer jij maar wilt. Liever chatten met een medewerker? Dat kan ook. Onze chatbot verbind je door op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Zelf geregeld. Goed geregeld.
Bij ons regel je alles online. Gegevens wijzigen, je contract bekijken of je verbruik checken? Dat is zo gepiept in onze Regelneef app of in Mijn Energiedirect. De keuze is aan jou. Wel zo handig!
Gas- of stroomstoring.
Op de website van de netbeheerders zie je of er een storing op jouw adres is.
Storing melden.
Gas- of stroomstoring melden? Bel 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer.
Heb je een klacht?
Wat je klacht ook is, je geeft hem makkelijk online door via de chat.